mystery shopping wat is het?
Bij mystery shopping doe jij je voor als klant om het serviceniveau van medewerkers te verbeteren.
Bij mystery shopping doe jij je voor als klant om het serviceniveau van medewerkers te verbeteren.
Bij mystery shopping doe jij je voor als klant en word je ingezet om het serviceniveau en de verkoopgerichtheid van medewerkers te verbeteren.
Bij mystery shopping maak je jezelf (meestal) niet bekend als mystery shopper, maar rapporteer je na afloop van je mystery visit via een digitale vragenlijst. In deze vragenlijst leg je je constateringen van je bezoek vast en geef je een zo duidelijk en volledig mogelijke uitleg van wat je hebt waargenomen tijdens je bezoek.
Mystery shopping kent vele varianten, denk bijvoorbeeld aan een mystery visit met verkoopgesprek bij een afdeling van een doe-het-zelf-winkel, aan een spontaan bezoek bij een sportschool óf aan een gezellig avondje uiteten bij een restaurant als mystery guest.
Als mystery shopper beantwoord je voor onze klanten een aantal vragen zoals:
Door mystery shopping geef jij bedrijven en organisaties inzicht in hun serviceniveau en verkoop- en klantgerichtheid. Met dit inzicht kunnen bedrijven en organisaties acties uitzetten om zichzelf te verbeteren of om juist te blijven doen wat ze goed doen.
Breng als mystery shopper bij excap een bezoek aan een winkel, ga het gesprek aan met een medewerker en vul na afloop een vragenlijst in. Je meet hierbij de klantenservice en verkoopgerichtheid van medewerkers.
Neem als mystery shopper bij excap telefonisch contact op met verschillende bedrijven en organisaties. Je beoordeelt de telefonische klantenservice en/of verkoop en je beoordeelt de bereikbaarheid van organisaties.
Neem als mystery shopper bij excap via een contactformulier of e-mail contact op met verschillende bedrijven en organisaties. Je maakt hierbij screenshots en beoordeelt ook de online klantenservice en/of verkoop.
Breng als mystery shopper bij excap jouw klantreis in kaart via een Customer Journey onderzoek. Je doorloopt hierbij in je klantreis meerdere fases en vult bij elke fase apart een vragenlijst in.
Breng als mystery shopper bij excap een bezoek aan een winkel, voer een inhoudelijk gesprek met een medewerker en houd na afloop een face-to-face feedbackgesprek.
Breng als mystery shopper bij excap een kort bezoek aan een winkel om te ervaren hoe je als (potentiële) klant begroet en benaderd wordt bij binnenkomst.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons