wij zijn excap

maak kennis met onze organisatie en captains

Jill Ubachs

jill.ubachs@excap.be +32 3 303 70 92

Wat Jill voor je kan betekenen

Jill is het eerste aanspreekpunt voor operationele vragen. Gedurende het hele proces zal zij klaar staan om de klant te informeren rond de kwaliteit en voortgang van het onderzoek. Door de vragen en behoeftes van de verschillende partijen tijdig op elkaar af te stemmen zorgt Jill ervoor dat onderzoeken op de juiste wijze worden uitgevoerd, zodat er een helder beeld ontstaat van de klantbeleving.

Achtergrond Jill

Na een Master in Communicatiewetenschappen en een korte carrière in de uitzendsector, werkt Jill al sinds 2001 in de sector van marktonderzoek. Door het uitoefenen van verschillende functies bij grote spelers op de markt heeft zij een uitgebreide kennis en ervaring. Het operationele koppelen aan het strategische vormt voor Jill de grootste uitdaging.

Jill kijkt er naar uit om excap te helpen groeien en er een fijne werkplek van te maken waar mensen zich thuis voelen.

Waar Jill enthousiast van wordt

  • Maastricht
  • Carnaval
  • Haar hond
  • Hardlopen
  • Pikant eten

FAQ

  • Welke vergoeding staat er tegenover het uitvoeren van een opdracht?

    Als mystery shopper word je per opdracht betaald, niet per uur. De vergoedingen voor het uitvoeren van een mystery shop zijn afhankelijk van het type opdracht. De vergoedingen worden bruto uitbetaald en zijn inclusief eventuele reis- en overige kosten. Het is daarom voor jezelf het prettigst om opdrachten in de buurt van je eigen woonplaats uit te voeren of de opdracht te combineren met een privébezoek aan de betreffende plaats.

  • Hoe vaak krijg ik een opdracht?

    Hoe vaak je een opdracht uit kunt voeren is afhankelijk van de opdrachten die we op dat moment in jouw regio hebben en het aantal mystery shoppers dat daarvoor ingezet wordt. Het kan zijn dat je maar eens per half jaar gevraagd wordt bijvoorbeeld, maar het kan ook zijn dat we meerdere malen achter elkaar iets hebben. Mystery shoppen heeft in elk geval een incidenteel karakter en kan niet gezien worden als een volledige bijbaan.

  • Hoe word ik uitgenodigd voor opdrachten?

    Doorgaans verneem je per e-mail het bericht dat er een opdracht voor je is. Vervolgens ben je vrij om deze al dan niet te accepteren. Dit kan een ‘persoonlijke’ of een automatische e-mail uit onze software zijn. Het kan ook voorkomen dat je telefonisch wordt benaderd door ons voor een opdracht. Daarnaast kun je zelf op je persoonlijke homepagina inzien of er opdrachten beschikbaar zijn in jouw regio en deze accepteren.

  • Wanneer kan ik mijn vergoeding verwachten?

    De door jou uitgevoerde opdracht gaat een week nadat wij je ingevulde vragenlijst verwerkt hebben met de verloning mee. Aan het eind van die week zul je de vergoeding dan ook ontvangen. Doorgaans zal dit binnen een maand na uitvoering van de opdracht zijn. Het kan zijn dat je meerdere opdrachten in dezelfde week of op dezelfde dag uitvoert, maar dat je de vergoedingen op verschillende momenten zult ontvangen.

  • Kan ik excap zien als een werkgever?

    Nee, tussen excap en jou bestaat geen werkgever-werknemerverhouding. Dit betekent dat excap jou de vergoedingen bruto uitbetaalt en dat je zelf verantwoordelijk bent voor de opname van de vergoedingen in je aangifte personenbelasting/vennootschapsbelasting.

  • Hoe geef ik mijn vergoedingen op bij de Belastingdienst?

    Indien je een totale vergoeding van meer dan €125 per kalenderjaar hebt ontvangen, moet excap één keer per jaar dit totaalbedrag doorgeven aan de Belastingdienst. Als mystery shopper krijg je hiervan geen overzicht, dit dien je dus zelf bij te houden.

  • Kan ik bij mijn belastingaangifte kosten in aftrek brengen?

    Normaliter zal de Belastingdienst je een uitnodiging toezenden tot het doen van een aangifte inkomstenbelasting. In deze aangifte kun je de eventuele kosten (bijvoorbeeld gereden kilometers) die je hebt gemaakt in aftrek brengen, met inachtneming van fiscale wet- en regelgeving. Belangrijk aspect is dat je op verzoek van de Belastingdienst moet kunnen aantonen dat je in aftrek gebrachte kosten ook echt gemaakt hebt. Bewaar (kopieën van) bijvoorbeeld parkeerbonnetjes dus goed!

  • Krijg ik van excap een jaaroverzicht?

    Nee. Excap moet één keer per jaar het totaalbedrag van de aan jou uitbetaalde vergoedingen doorgeven aan de Belastingdienst. Als mystery shopper krijg je hiervan geen overzicht, dit dien je dus zelf bij te houden.

  • Hoe kan ik mij aanmelden?

    Je kunt je aanmelden door onze online test uit te voeren en je gegevens achter te laten. In de online test volg je mystery shopper Heleen tijdens een mystery shop. Zowel Heleen als de medewerker spelen een rol. Tussentijds worden een 14-tal vragen gesteld, je kunt je tijd nemen voor de vragen omdat er geen tijdslimiet aan verbonden is. Om de test voldoende af te ronden mag je maximaal drie verkeerde antwoorden geven. Het herbekijken van fragmenten is niet mogelijk, dus wees direct alert. De opdrachtinformatie, die je tijdens de test rechtsboven kunt aanklikken, kun je wel tussentijds blijven raadplegen. De test werkt ook op je telefoon, maar het is aan te raden een tablet, laptop of pc te gebruiken. Succes!

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig?

    Jouw profielpagina is beveiligd, wat inhoudt dat alleen jijzelf en excap toegang tot deze informatie hebben. Vanzelfsprekend zal deze informatie niet voor andere doeleinden gebruikt worden. Excap gebruikt deze informatie dan ook alleen om mystery shoppers te selecteren die passen bij de opdracht.

  • Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?

    Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar mysteryshoppers@excap.be of bel ons op telefoonnummer+32 3 303 70 93 (alleen op werkdagen tussen 8.30 - 17.30 uur).